Groepsbeheerders

• Profielfoto van anja

BuddyPress

Publieke groep actief 2 jaar, 4 maanden geleden

Vragen en antwoorden voor BuddyPress gebruik.
Handleidingen voor BuddyPress op:
http://www.werkgroepen.net/wordpress/buddypress123/

Actief meedoen? Eerst registreren!

Hulp bij installatie wp 3.2.1 en bp 1.5

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van Gerrit-Jan Gerrit-Jan 5 jaren, 8 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Hallo,

Ik probeer naast wp 3.2.1 buddypress 1.5 te installeren.
    Helaas lukt het mij niet om buddypress te installeren.
    Ondanks dat ik het buddypress theme heb gebruikt.

Iemand bekent ermee?

Ik ben er mee aan het spelen om het straks op een andere website te intregeren.
    Als het helpt om te kijken op de website waar ik aan het spelen ben, is hier de url.

htpp://social.grootewolthaar.com

Profielfoto van rudy
    rudy
    Bijdrager

Hallo ik heb je website bezocht en het lijkt dat je de installatie van buddypress niet geheel hebt afgerond. In he admin dashboard zou je een melding moeten krijgen van de installatie wizard. Zoniet doe je het alsvolgt: Dashboard==>Netwerkbeheer==>Buddypress==>pages, hier kan je de pagina’s instellen voor activity, sitetracking, forums, user groups, members, register en activation. Als je dit goed insteld zou het moeten werken. Ik hoop dat het zo duidelijk is en anders hoor ik het wel…

Profielfoto van rudy
    rudy
    Bijdrager

Hoi ik heb even voor je gekeken, maar je pagina’s werken helemaal niet zie ik en die heeft Buddypress 1.5 wel nodig. Mogelijk iets met rechten maar dat is speculatie van mij ik ben ook maar een doe het zelfer. Ik zou eens op de Buddypress community kijken. Als me nog iets te binnen schiet laat ik het horen. Succes!

@rudy
    Hallo rudy,
    Ik heb nog zitten goochelen en na vraag gedaan bij buddypress.org. het blijkt te komen doordat ik geen .htacces bestand had. Mijn provider stat deze bestanden niet toe. Ik moest een ander bestandje maken met daarin alles wat in de .htaccess bestand zou staan. Nu doet hij het wel en ben ik aan het kijken om het werkend te krijgen in 2 thema’s. De ene voor de verenigingswebsite en de andere voor mijn prive website.
    Groetjes

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Spring naar werkbalk