Groepsbeheerders

• Profielfoto van anja

WordPress

Publieke groep actief 3 jaar, 8 maanden geleden

Vragen en antwoorden bij het gebruik van WordPress.
Actief meedoen? Dan eerst registreren!

Handleidingen voor starters: Handleidingen WordPress

Oude archieven verwijderen

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van  Anoniem 5 jaren, 9 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Profielfoto van
    Anoniem

Hi Anja,
    Mijn blog bestaat nu een paar jaar en het lijkt me nuttig om oude archieven te verwijderen, niet alleen omdat waarschijnlijk niemand daar meer in kijkt, maar ook om webruimte vrij te maken.
    Is het, om dat te bereiken, voldoende om simpelweg in het dashboard al die berichten te verwijderen?
    Verdwijnen de oude afbeeldingen die zijn geupload daarmee automatisch ook? (dat is natuurlijk m’n bedoeling)

Profielfoto van anja
    anja
    Sleutelbeheerder

@herma, Hoi, ja dat kun je doen en daarna via de prullenbak, ‘prullenbak leegmaken’. Maar… zou je dat echt doen? Dan ben je een groot deel van je schrijfsels kwijt- dus je eigen geschiedenis-, dat zou toch zonde zijn?
    Als ik jou was zou ik wachten, tot er een bericht komt dat je over de limiet zit.

Profielfoto van
    Anoniem

Ja daar heb je wel een punt, maar een mens moet ook kunnen loslaten. Ik heb net de opbouw en verwijdering (closing ceromony) van een Tibetaanse zand mandala bijgewoond en ben in zo’n “mood” momenteel.
    Ik zal er nog even over denken, bedankt voor je antwoord!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Spring naar werkbalk